Bestilling

Du kan altid bestille smykker på vores webshop, som er åbent 24 timer i døgnet. Bestillinger som foretages på websoppen kan afhentes i butikken på Gothersgade 31 eller sendes direkte hjem til din dør.

Alle ordrer som er lagt på webshoppen behandles i vores fysiske butiks åbningstider. I julen er der udvidede åbningstider.

Vores fysiske butik Gothersgade 31, 1123 København K, har følgende åbningstider med mindre andet er annonceret på webshoppen:

Tirsdag - Fredag 11.00 – 17.30
Lørdag 11.00 – 15.30

Vi bestræber os på at sende din levering ud, så snart at smykket er pakket, så de hurtigst muligt kan skabe glæde. Du kan altid kontakte os over mail eller telefon, for spørgsmål vedrørende bestilling og forsendelse.

Hvis der ønskes levering forud for vigtige datoer, så vedlæg gerne en note i notefeltet under din bestilling.

Når bestillingen på webshoppen er gennemført, fremsendes en elektronisk bekræftelse på mail umiddelbart efter den endelige bekræftelse på købet i webshoppen.

Priser og betaling

Smykkernes priser er afhængig af valgte materialer, designs og smykkestørrelser. Priserne er på unikasmykker er vejledende og vil variere såfremt et lignende smykke skal produceres. Bemærk at der kan være forskel i prisen på samme smykke afhængigt af størrelsen, som smykket ønskes i. Dette skyldes, at der bruges mere materiale til en større størrelse.

Prisen på guld, diamanter og perler afhænger af faktorer, der jævnligt justerer sig på det globale marked og kan derfor også forårsage prisændringer hos os.

Købskvitteringen er dit smykkecertifikat. Vi anbefaler at det gemmes i tilfælde af en evt. tyverisag med forsikringsselskabet.

Ønskes en genanskaffelsesvurdering på et smykke, så kontakt os på mail eller i butik. 


På vores webshop modtages betaling med Dankort, VISA og Master Card. Ved betaling anvender vi 3D secure, som er en sikkerhedsløning der beskytter os og vores kunder mod korttyveri. Du kan godkende din betaling med NemID eller med en engangskode tilknyttet til dit telefonnummer.

Pengene trækkes først når varen/varerne sendes fra vores fysiske butik.


Tilpasning af smykke

Under et køb i webshoppen kan der vælges, om pakken afhentes i butikken eller ønskes tilsendt til en bestemt dansk adresse. Ved bestilling til adresse sendes pakken med forsikring.

*Bor du i udlandet og er interesseret i at bestille et smykke, så kontakt os venligst over mail.

Leveringstiden på en pakke kan variere, alt efter hvilket smykke, der er bestilt og købt. Leveringstiden afhænger mest af alt af produktionstiden på det enkelte smykke, samt om det er en lagervarer, forudbestilling eller særlig produktion. Ønskes en pakke fremme på en bestemt dato, så kontakt os på mail eller telefon, så vil vi gøre hvad vi kan, for at få pakken og smykket frem til tiden.

Leveringstiderne:
  • Optil 6 dage, hvis smykket er markeret med “PÅ LAGER” og dermed allerede er i vores fysiske butik.
  • Optil 5 uger, hvis smykket er markeret med “BESTILLINGSVARE” og dermed først skal produceres på vores værksted.
  • Optil 6 uger, hvis smykket først skal produceres på vores værksted og har en længere produktionstid.

Der kan forekomme længere leveringstider hos vores fragtudbyder i forbindelse med helligdage, Black Friday og julen. Såfremt vi er informeret om længere leveringstider vil det blive adviseret på mail eller telefon hurtigst muligt. Vi påtager os ikke ansvar for forsinkelser, som skyldes fragtudbyderen.

Forsikring på alle pakkeforsendelse

For at sikre, at din pakke kommer sikket frem, sendes alle forsendelser som værdipakker. Denne forsikringsservice pålægges alle forsendelser med et gebyr. Gebyret undlades naturligvis, ved afhentning af smykket i vores fysiske butik.

Alle pakker, som sendes som værdipakker, har en track and trace service, som gør dem sporbare. Du kan følge din pakke på fragtudbyderens hjemmeside, samt se den forventede leveringsdato.

Er uheldet ude og pakken forsvinder under transporten hos fragtfirmaet, vil pakken være forsikringsdækket og vi sender en ny pakke afsted, så hurtigt som er muligt.
Mistes et unikasmykke under transporten, kan vi ikke garantere at unikasmykket kan produceres igen. Vi vil gøre vores for at fremfinde lignende materiale og genskabe unikasmykket. Såfremt det ikke kan genskabes, kontakter vi dig og finder i fællesskab den bedste løsning på et nyt smykke eller pengene retur.

Tilpasning af smykke

Købte smykker, der ønskes ændret i størrelse eller længder, må ikke tages i brug før disse ændringer er foretaget. Kom derfor ind til os i den fysiske butik og lad os hjælpe med at få taget mål, så vi kan lave smykket i den rigtige størrelse.

Vi tilbyder gratis tilpasning af nye smykker. Der kan forekomme et gebyr såfremt at justeringen forudsætter brug af ekstra materiale eller større ændring i smykket. Ved tilpasning af et smykke skal smykkekvitteringen medbringes, og vi vil herefter aftale tilpasningen og bestræbe os på hurtig genlevering.

Returnering

Hvis du fortryder dit køb, kan du bytte dit smykke eller anmode om en refusion af pengene. Det er selvfølgelig altid muligt at returnere smykket i vores fysiske butik på Gothersgade 31 Kbh K. Refusion og ombytning sker på betingelse af en sikker returnering af smykket i ubeskadiget og ubrugt stand, senest 14 dage efter din modtagelsesdato.

Vi anbefaler, at du gemmer kvitteringen på din returforsendelsen, da datoen på denne ligeledes gælder som dokumentation for rettidig returnering.

Vær opmærksom på at returforsendelsen er dit ansvar og udgift. Den skal sendes med ’track & trace’ og vi anbefaler også at den sendes som forsikret pakke. 

Kontakt butikken og giv besked om ønsket returnering eller refusion via mail: shop@signeabrahamson.com

Signe Abrahamson Jewelry kan ikke holdes ansvarlig for varer, der er blevet beskadiget under returforsendelse eller ikke bliver returneret til butikken. 

Reklamation

Smykker laves med det formål at skabe glæde hos glade og tilfredse kunder. Det er naturligvis meget vigtigt for os, at du er tilfreds med dit køb og bliver glad for dit smykke. Vi opfordrer dig derfor til at kontakte os, hvis du oplever problemer med noget, du har købt.

Ved reklamation på et smykke købt i webshoppen, skal smykket tilsendes sammen med din kvittering og årsag til reklamationen. Dette sendes som beskrevet under ’Returnering’ og sendes direkte og forsikret til den fysiske butiks adresse; Gothersgade 31, Kbh K.

Det er altid muligt at komme forbi vores fysisk butik med en reklamation ligegyldigt om købet er foretaget i butikken eller over webshoppen. Købeloven giver dig ret til at klage over et produkt i op til to år - Det kaldes reklamationsret. Ved brug af reklamationsretten forudsættes det naturligvis, at dit krav er berettiget, og at fejlen ikke skyldes ukorrekt håndtering, ukorrekt brug eller anden skade på produktet.

Hvis du modtager en pakke, der er beskadiget under forsendelsen, skal du afvise pakken ved modtagelsen, da vi ikke påtager os ansvaret for en evt. forsendelsesskade på smykket.

Læs om smykkematerialer og smykkepleje her, for at få den nødvendige viden herom.

Kunde- & privatlivspolitik

Vi værner om vores kunder, og sørger derfor altid for at overholde lovgivningen. Vi opbevarer personlige oplysninger fortroligt i sikkerhedssystemer. Personoplysningerne registreres hos Signe Abrahamson Jewelry og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

I forbindelse med et køb hos Signe Abrahamson Jewelry, har vi brug for følgende oplysninger om dig;
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne kontakte og levere varen til dig, samt hjælpe med eventuelle fremtidige køb.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktør, Signe Abrahamson, og de ansatte for Signe Abrahamson Jewelry har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Signe Abrahamson Jewelry har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til shop@signeabrahamson.com. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger ved at kontakte os.

Klagemuligheder

Dine rettigheder som forbruger kan du læse nærmere om på www.forbrug.dk

Forbehold

Vi tager forbehold for trykfejl, eventuelle udsolgte varer og vejledende priser.

Kontakt

Kontakt os på mail, telefon eller i den fysiske butik, hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om noget. Vores fornemmeste opgave er at hjælpe dig så godt vi kan.

Signe Abrahamson Jewelry
Gothersgade 31
1123 København K
Denmark

Telefon: + 45 21 73 00 18
E-mail: shop.signeabrahamson.com
CVR: 34234027