Vores fornemmeste opgave er at hjælpe dig så du får smykker du kan have resten af livet.

Webshoppen og den fysiske butik er to separate butikker.
Der kan derfor være forskel på den service vi kan tilbyde dig som kunde. Find mere information nedenfor.

I vores fysiske butik ønsker vii, at du får en særlig god oplevelser. Vi guider dig, så du får et indblik i de håndplukkede materialer og de forskellige designs. Vi kan godt lide at du kender lidt til de særlige og personlige smykker du tager med dig hjem.

 I webshoppen prøver vi at give dig samme gode service og vejledning, men føler du, at du mangler eller ønsker yderligere viden, så tøv aldrig med at kontakte os.

 

Bestilling på webshop

På webshoppen kan du bestille smykker når det passer dig, den holder åbent 24 timer i døgnet. Bestillinger som foretages på websoppen kan afhentes i butikken på Gothersgade 31 eller sendes direkte hjem til din dør.
Alle ordrer som er lagt på webshoppen behandles i vores fysiske butiks åbningstider, da det er de smykker vi sælger i den fysiske butik, som vi også sælger på webshoppen. Smykker der er markeret med "1 STK PÅ LAGER" kan vi sende så snart vi ser bestillingen, hvor smykker med teksten "FORUDBESTIL", skal produceres efter de ønsker du har valgt. 

Vores fysiske butik Gothersgade 31, 1123 København K, har følgende åbningstider med mindre andet er annonceret på webshoppen:

Tirsdag - Fredag 12.00 – 17.30
Lørdag 12.00 – 14.30
I julen er der udvidede åbningstider.

Bestilling i den fysiske butik

I butikken kan du blive guidet og inspireres til smykkegaver og selvforkælelser. I butikken kan du både købe smykker der er klar til at komme i æsker og/eller lave bestillinger på det ønskede smykke. Til bestillinger guider vi dig i størrelser og materialevalg og aftaler med dig hvornår smykket kan være klar. Leveringstider på bestillinger er meget varierende og afhænger af det ønskede smykke, så forhør dig endelig og særligt, hvis der er en ønsket dato smykket ønskes færdig til.

 

Forbehold

Vi tager forbehold for trykfejl, eventuelle udsolgte varer og vejledende priser.

 

Betaling på webshop

I webshoppen modtages betaling med Dankort, VISA og Master Card. Ved betaling anvender vi 3D secure, som er en sikkerhedsløning der beskytter os og vores kunder mod korttyveri. Du kan godkende din betaling med NemID eller med en engangskode tilknyttet til dit telefonnummer. Har du problemer med betalingen, så kan det evt. skyldes, at du skal have din bank til at ændre kortets beløbsgrænse.
Du har også mulighed for at betale via Mobilepay. Husk at få sat din beløbsgrænse op i din bank, hvis du ikke kan få købet gennemført gennem Mobilepay.

Pengene trækkes først fra din konto, når pakken sendes fra vores fysiske butik.

Betaling i fysisk butik

I butikken modtages betaling med Dankort, VISA og Master Card.

 

Levering på webshop 

Vi bestræber os altid på at sende din levering ud, så snart smykket er pakket, så smykket hurtigst muligt kan skabe glæde. Hvis der ønskes levering forud for en vigtig dato, så vedlæg gerne en note i notefeltet under din bestilling eller kontakt os direkte, så vi får informationen.

Når bestillingen på webshoppen er gennemført, fremsendes en elektronisk bekræftelse på mail umiddelbart efter den endelige bekræftelse på købet i webshoppen.

Under et køb i webshoppen kan der vælges, om pakken afhentes i butikken eller ønskes tilsendt til en bestemt adresse. Ved bestilling til adresse sendes pakken med forsikring.

*Bor du i udlandet og er interesseret i at bestille et smykke igennem webshoppen er dette også muligt. Der kan forkomme ekstra forsikrings og forsendelsesgebyr. Ønsker du at vide yderligere før dit køb, så kontakt os venligst over mail.

Leveringstiden på en pakke kan variere, alt efter hvor det skal sendes hen. Men også om det er en lagervarer eller forudbestilling der er bestilt. 

Leveringstiderne i DK:
  • Optil 6 dage, hvis smykket er markeret med “1 STK PÅ LAGER” og dermed allerede er i vores fysiske butik.
  • Optil 5 uger, hvis smykket er markeret med “BESTILLINGSVARE” og dermed først skal produceres på vores værksted.
  • Optil 6 uger, hvis smykket først skal produceres på vores værksted og har en længere produktionstid.

Der kan forekomme længere leveringstider hos vores fragtudbyder i forbindelse med helligdage, Black Friday og julen. Såfremt vi er informeret om længere leveringstider vil det blive adviseret på mail eller telefon hurtigst muligt. Vi påtager os ikke ansvar for forsinkelser, som skyldes fragtudbyderen.

Hvis du modtager en pakke, der er beskadiget under forsendelsen, skal du afvise pakken ved modtagelsen, da vi ikke påtager os ansvaret for en evt. forsendelsesskade på smykket.

 

Forsikring på alle pakkeforsendelser i DK

For at sikre, at din pakke kommer sikket frem og pga af værdien af smykket, sendes alle forsendelser som forsikrede værdipakker. Denne forsikringsservice pålægges derfor med et gebyr. Gebyret undlades naturligvis, ved afhentning af smykket i vores fysiske butik.

Alle værdipakker har en track and trace service, som gør dem sporbare.

Er uheldet ude og pakken forsvinder under transporten hos fragtfirmaet, vil pakken være forsikringsdækket og vi sender en ny pakke afsted, så hurtigt som er muligt, men vil selvfølgelig først kontakte dig.
Mistes et unikasmykke under transporten, kan vi ikke garantere at unikasmykket kan produceres igen. Vi vil selvfølgelig gøre vores, for at fremfinde lignende materiale og genskabe unikasmykket. Såfremt det ikke kan genskabes, kontakter vi dig og finder i fællesskab den bedste løsning på et nyt smykke eller pengene retur.

*Bor du i udlandet og er interesseret i at få tilsendt et smykke er dette også muligt. Der kan forkomme ekstra forsikrings- og forsendelsesgebyr. Ønsker du at vide yderligere før dit køb, så kontakt os venligst over mail.

 

Priser på smykkerne

Smykkernes priser er afhængig af valgte materialer, designs og smykkestørrelser. Bemærk at der kan være forskel i prisen på samme smykke afhængigt af størrelsen, som smykket ønskes i.

Prisen på guld, diamanter og perler afhænger af faktorer, der jævnligt justerer sig på det globale marked og kan derfor også forårsage prisændringer hos os også. Det er altså noget vi ikke kan forudse og derfor bliver vi nødt til at kunne regulere priser jævntlig. Har du bestilt et smykke der først skal produceres, så kan prisen have ændret sig pga. guldprisen og du vil blive kontaktet med den nye pris på smykket. Du har selvfølgelig mulighed for at annullere bestillingen, hvis den nye pris ikke passer budgettet.

Købskvitteringen er dit smykkecertifikat. Vi anbefaler at det gemmes i tilfælde af en evt. tyverisag med forsikringsselskabet.
Er uheldet alligevel ude og ønskes en genanskaffelsesvurdering på et stjålet smykke, så kontakt os på mail eller i butik. Vi udarbejder et dokument til din forsikringssag. 

 

Tilpasning af smykker købt fra webshop og i butik

Købte smykker, der ønskes ændret i størrelse eller længder, må ikke tages i brug før disse ændringer er foretaget. Kom derfor ind til os i den fysiske butik og lad os hjælpe med at få taget mål, så vi kan lave smykket i den rigtige størrelse.

Vi tilbyder gratis tilpasning af nykøbte ubrugte smykker fra både webshop og fysisk butik. Der kan forekomme et gebyr såfremt at justeringen forudsætter brug af ekstra materiale eller andre større ændring i smykket. Ved tilpasning af et smykke skal smykkekvitteringen medbringes, og vi vil herefter aftale tilpasningen og bestræbe os på hurtig genlevering.

 

Returnering af smykker købt i webshop

Hvis du fortryder dit køb, kan du bytte dit smykke eller anmode om en refusion af pengene. Smykket skal naturligvis være i ubrugt stand og i originalemballage.
Refusion og ombytning sker på betingelse af en sikker returnering af smykket i ubeskadiget og ubrugt stand, senest 14 dage efter din modtagelsesdato.

Det er muligt at returnere smykket ved at sende pakken retur som en forsikret pakke eller returnere i vores fysiske butik.
Adressen er:
Signe Abrahamson Jewelry
Gothersgade 31
1123 København K
DK

Vælger du at sende retur anbefaler vi, at du gemmer kvitteringen på din returforsendelsen, da datoen på denne ligeledes gælder som dokumentation for rettidig returnering.
Vær opmærksom på at returforsendelsen er dit ansvar og udgift. Den skal sendes med ’track & trace’ og som forsikret pakke. 

Kontakt butikken og giv besked om ønsket om returnering eller refusion via mail: shop@signeabrahamson.com

Signe Abrahamson Jewelry kan ikke holdes ansvarlig for varer, der er blevet beskadiget under returforsendelse eller ikke bliver returneret til butikken. 

Returnering af smykker købt i fysisk butik

Hvis du fortryder dit køb af færdige smykker i den fysiske butik, kan du bytte dit smykke indenfor 14 dage. Smykket skal naturligvis være i ubrugt stand og i originalemballage.
Du kan vælge et nyt smykke fra butikken, som du kan få med dig med det samme. Du kan lave en bestilling på det ønskede smykke, så det bliver lavet præcis efter dine ønsker til størrelse og materialevalg. Her aftales leveringstiden i butikken. Du kan også få udført reparationer på gamle smykker, omtrukket gamle perlekæder, sat ringe i nye størrelser mm. Spørg os endelig. Du kan også vælge at få udstedt et tilgodebevis på beløbet og bruge det når det bliver aktuelt. Tilgodebeviser og gavekort kan bruges i op til 2 år fra udstedsdato.
Specialbestilte smykker har vi desværre ikke mulighed for at bytte, når det drejer sig om særlige størrelser og materialevalg, medmindre andet aftales specifikt på det specialbestilte smykke.
Vi giver ikke penge tilbage blandt andet pga de svingende guldpriser og fordi vi er en lille selvstændig butik. Heldigvis har vi altid kunne gøre kunder glade og opfyldt nye smykkedrømme du kan have for livet. 

 

Reklamation

Smykker laves for at skabe glæde hos glade og tilfredse kunder. Det er naturligvis meget vigtigt for os, at du er tilfreds med dit køb og bliver glad for dit smykke. Vi opfordrer dig derfor til at kontakte os, hvis du oplever problemer med noget, du har købt. Så vil vi på bedste vis hjælpe dig.

Det er altid muligt at komme forbi vores fysisk butik med en reklamation ligegyldigt om købet er foretaget i butikken eller over webshoppen.

Købeloven giver dig ret til at klage over et produkt i op til to år - Det kaldes reklamationsret. Det første 1/2 år af reklamationsretten kaldes garantien. Ved brug af reklamationsretten forudsættes det naturligvis, at dit krav er berettiget, og at fejlen ikke skyldes ukorrekt håndtering, ukorrekt brug, almindelig slidtage eller anden ukorrekt skade på produktet. Du finder meget mere om smykkematerialer, smykkepleje og vedligeholdelse her.

 

Kunde- & privatlivspolitik

Vi værner om vores kunder, og sørger derfor altid for at overholde lovgivningen. Vi opbevarer personlige oplysninger fortroligt i sikkerhedssystemer. Personoplysningerne registreres hos Signe Abrahamson Jewelry og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

I forbindelse med et køb hos Signe Abrahamson Jewelry, har vi brug for følgende oplysninger fra dig;
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne kontakte og levere varen til dig, samt hjælpe med eventuelle fremtidige køb.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktør, Signe Abrahamson, og de ansatte for Signe Abrahamson Jewelry har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Signe Abrahamson Jewelry har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til shop@signeabrahamson.com. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger ved at kontakte os.

 

Kontakt

Kontakt os på mail, telefon eller i den fysiske butik, hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om noget.
Vores fornemmeste opgave er at hjælpe dig så godt vi kan.

Signe Abrahamson Jewelry
Gothersgade 31
1123 København K
Denmark

Telefon: + 45 21 73 00 18
E-mail: shop @ signeabrahamson.com
CVR: 34234027